Dagen

måndag idag. Jobbade och det roligaste var nog att fixa ett rum med jenny. Blev kalasfint.
Har lite förändrar arbetstid halva veckan men det ska nog gå bra. Får jobba med jenny så det ska bli kul.

Sedan tänkte jag hem och sola men ösregnet satte stopp för det.
Pratade massa med mamma istället tills hon blev trött på mig haha. Flummigt värre.
Gick ner till mig för tänkte göra något vettigt men så blev det inte. såg att pappa kom hem så gick och pratade med honom och sen kom mamma med haha.

Sedan bar det av till träning. Var på lite dåligt humör upp och ner men det funkade ändå. Tur man har mysiga vänner där som stöttar en.

Kom hem och pappa var så gullig och hade handlat lite mat till mig och mest ekologiskt..i like. Gjorde iordning massa gott och gick in till mamma och pappa igen. Vi kollade på spårlöst vilket är ett av mina absoluta favoritprogram.

Sedan slog min lillebror över till världens konstigaste program. Handlade typ om någon familj i kosova eller nåt sånt som försökte fiska och ja det var så komiskt så vi skrattade så vi tjöt. Vilka sköna lirare alltså.

Sedan skulle jag gå och lägga mig och precis när ja ska lägga mig ner ser jag något svart på väggen precis ovanför kudden och vad är det inte om en SPINDEL.

Skriker på pappa och han kommer ner. Berättar för pappa hur viktigt det är att han inte tappar spindeln i min säng. Så han ska försöka döda den och när han tar bort handen så lever den och hoppar ner i....just det....MIN SÄNG!
Som tur är hittar jag den och pappa får tag i den. Han slänger ner den i handfatet inne hos dom. Sedan hör jag elias garva, Då har alltså spindeln krypit upp ur handfatet. Sjuka spindel. Då spolar elias ner den i toastolen i en bunt med papper haha.

Men nu är jag äntligen i säng och utan spindlar hoppas jag.

Hoppas söta jennie haft en underbar födelsedag. Tur att hon fick tacos iallafall. då bruka hon ju vara nöjd tihi.

Imorgon ska jag jobba till halv fem, ut och springa och laga tacos med ida och johanna hos ida. Det blir nog mysigt och bra.

Sov så gott.



-aaah en spindel!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"skriker på Pappa"? Girlpower, tjejen, girlpower...

2009-05-13 @ 14:10:36
Postat av: Fredrik

"skriker på Pappa"? Girlpower, tjejen, girlpower...

2009-05-13 @ 17:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback