Helgen

Ja helgen har varit kanon. Så himla underbart.
Massa fantastiska människor och såklart min söta storebror.
Fredagen bestod av en roadtrip upp till katrineholm. Mötte en bil med killar i som nog var lika uttråkade som vi var haha. Men kul var det för en stund. Det blev mcmat vi mjölby på vägen upp. Riktigt välbehövligt. Sedan var det upp till vingåkers outlet när vi hämtat upp ida.
Outleten var säkert jättebra men vi var inte jättepepp efter resan. Så det blev till katrineholm igen där vi plockade upp en lite förvirrad hannes på vägen. Sedan handlade vi och jag hittade mina älsklingar hallonmumrikar.
Hem till hannes och mella, johanna o elin till ida.
Hannes lagade god mat till mig. Fläskfilé,kroketter och rödvinssås. Mums. Sedan fixade jag mig och vi begav oss till norrland som var sådär pigg haha. Där träffade vi upp hannes vänner. Hehe! Insåg redan då att helgen skulle bli kanon så trevliga som alla var.
Sedan till ida och där blev det massa snack och roligt. Sedan så gick vi ut på stan där det var ganska dött. Kanske inte så konstigt dagen efter valborg. Vi gick till lilla krog och snackade lite och sedan begav vi oss hem. Så skönt att sova.

Jag vaknade kl sju pigg som en mört och begav mig till hallen. dock lite förvirrad haha. Söng nationalsången och träffade alla söta tjejer i värnamo volley. Var jättekul att titta på dom, men oj vad sugen man blev själv.
Efter ungefär halva dagen orkade sig dom andra tjejerna dit hehe. Lite senare även hannes haha.
Sedan blev det paus i matcherna o vi åkte och åt kinamat på stan. Jättemysigt och roltigt. Ida skulle resa sig upp och välte i princip allt som var på bordet haha.
Sedan la ja o hannes oss hemma hos honom ute i solen o slappade. Där träffade vi hans trevliga grannar. Så himla mysigt.
Sedan gick vi och kollade sista matchen. Vi var tre stycken som hejade o vi överröstade lätt sollentunas klack hehe. Mycket nöjd. Sedan fick vi gratis mat. Vilket var fantastiskt.
Sedan blev det hem och duscha och lyssna massa bra musik o piffa.
Blev hämtade o redo för k-holm tihi. Kvällen var hur härlig som helst.
Dock är "rapar"leken inte så bra för mig efter lite vin kanske haha. Stackars alla killar som fick känna på en annan och stackars mellas öga haha.

Sedan gick ja o tog ut pengar och sparkade lite boll med dom som var i tunneln haha. Mycket lyckade kläder att sparka på en fotboll med haha.
Sedan var dans som bara den.

På söndagen var jag helt slut. Halv två kom jag ur sängen. Hann kolla robinsson i sängen först. Det är ju så himla bra.
Begav oss sen till hallen och såg finalerna och sedan hemfärd.

Helgen har varit helt fantastisk. Tack brorsan och tjejerna och hannes vänner.
Nu ska jag sova efter en träning.

Vill slutligen bara berätta att JAG BLOCKADE på träningen idag. Har aldrig hänt mig förr. Är ju inte så lång. Jisses jag blev helt tårögd haha. Nu jädras ska här blockas haha.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback