promenix

idag har jag hunnit med en del faktiskt. Har varit på planeringsdag vilket gick bra.
Kom hem...var rastlös. Pratade med hannes och vänner på högtalartelefon..då är man verkligen rastlös.
Sedan ringde jag till johanna och tvingade henne att umgås. vi gick och fikade på stigs och satt där i ett antal timmar. Hann dock med en promenad på en halvtimma innan. Ida och sara kom och joinade oss.
vi satt kvar till nio och gick sedan hem. Blev rastlös igen och gick en timmes promenad. snackade med jennie i telefon med men jag kunde inte svänga ordentligen med armarna då haha.

Nu är jag äntligen hemma och ska snart sova.



blev en liten gullig och färgglad outfit idag

Kommentarer
Postat av: mamsen

du gillar ju inte promenader....i alla fall inte när jag försöker få med dig.....

2009-05-27 @ 07:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback