städat och fint

nu är det städat hos mig. Det är rent!
Har tagit in lite syrener så det luktar underbart.
Imorgon kommer min söta vän emmy hit. Hon har aldrig varit här förrut så det ska bli riktigt kul att visa värnamo, särskilt eftersom det är karneval. En av de få helgerna på året som det faktiskt händer något.

Imorgon ska jag öppna så jag borde verkligen sova och inte blogga, men kunde inte låta bli. Är inte trött det minsta faktiskt.

Jag och pappsen har tittat på ESC-semin nu. Alltså herregud vilka programledare. Usch jag skäms, men väldigt roligt när vår svenska kommentator gav dem små ironiska kommentarer. Vi kiknade av skratt.

Hoppas på bättre programledare på lördag.

Helt okej låtar idag faktiskt. Dock förstår jag inte att så många tjejer kan sjunga så falskt. Stackars mina öron led ett tag.

Norges bidrag är ju hur mysigt som helst, man blir ju jätteglad.

Nej nu hilda är det dags att sova. Klockan är ställd på 05.30. Tjoho!

Sov så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback