en vanlig torsdag

host host..har börjat få någon retlig hosta..bara ibland.

Idag har jag jobbat som vanligt. Har dock varit på ett strålande humör..kändes som det var år sen sist..ja har dansat runt som en liten gnu och sjungt manamana..du du dudu..manamana..dudududu..haha
så roligt

Sedan tvättade jag våra matchkläder..krånglade lite med tvättmaskinen först..men tror att kläderna blev som dom skulle.

Sedan har jag dansat runt lite i lägenheten till anna bergendahls låt. Riktigt bra.

Sedan blev det träning..sjöng manamana där med haha. Det gick riktigt bra i början men i slutet gick det sådär..men får väl vara nöjd med tisdagsträningen helt enkelt..kan ju inte vara på topp jämt.

Har kommit hem nu och myst med te och smörgås framför criminal minds.

Imorgon ska jag öppna så ska snart stänga mina ögon för en natts sömn.




hahaha såhär har jag känt mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback