Snart..

om en och en halv timma fyller jag år,,iiih...inte för det kommer vara en riktigt födelsedag...ingen som kommer in och sjunger med paket och tårta...lite sorgligt...eller väldigt sorgligt faktiskt...haha.
Idag var det först praktik..jag jobbade med barnen och det gick jättebra..men oj vad trött man blir..och imon ska vi ha utegympa..sådär kul alltså.
Sedan har jag bakat...muffins och kladdkaka. Hoppas kladdkakan blev bra...gjorde lite på känn.
Kanske borde sova nu så ja är pigg på födeledagen haha..
Imon ska jag stiga upp och tända ljus och mysa..sjunga lite för mig själv...
ha en underbar dag imon för det tänker jag försöka med...
peace out

Kommentarer
Postat av: Malin såklart

Grattis på födelsedagen Hilda! Du är bäst i världen hoppas jag du vet. Hoppas du har en underbart vacker dag, att barnen är snälla, att solen skiner och att du har en bra hårdag, haha. Älskar dig hur mycket som helst. Puss

2006-10-12 @ 12:22:31
Postat av: Jennie

GRATTIS hjärtat!! Hoppas din dag har varit toppen!! Pussas

2006-10-12 @ 16:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback