plugg

plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg plugg

Ja ni kanske förstår vad jag menar. Jag stod faktiskt över min träning i tisdags för att plugga. Hur ofta händer det?
Idag har jag ätit mysfrukost med josse..mysipys. Sån frukost skulle man ha varje morgon.

I veckan har det väl inte hänt så mycket på min front, värre för andra.
Har väl fått reda på en del saker jag inte riktigt vet hur jag ska hantera. Hur kan det bli så fel. Om jag tänker efter så beror det ju faktiskt på mig.

Nej jag är inte över dig. Ibland inbillar jag mig att jag är på god väg och att du nästan är borta ur minnet, men jag vet inte ens om det stämmer lite. Hoppas kan man ju alltid, men jag vill inte förlora dig.
Du har flyttat in i min hjärna, hjärta istället för att flytta till norrliden.

Igår tittade jag in hos en glad med dock förkyld Emmy. Det lät inte alls bra..massa hosta och snuva. Tycker så synd om dig. Hoppas du blir frisk snart. Tills dess kommer jag tyvärr undvika dig haha. Nej då. 
Hoppas det gick bra för p på tentan idag.

Tänker på dig också bejbi..vi tar oss igenom det tillsammans. Det kommer bli bra.

Ha nu en underbar helg. Själv ska jag P-L-U-G-G-A.


Kommentarer
Postat av: jennie

tack för att du finns! jag älskar dig!!
jag börjar blir starkare nu!! tack vare dig!

2006-09-22 @ 15:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback