Dåligt humör

Denna dagen har varit sjukt jobbig.
Vaknade upp och var dundertrött. Kände för att skita i föreläsningen, men nej ja gick allt. Men jag cyklade som en dåre. Fick knappt luft när ja väl var framme. Läskigt.
Lektionen var verkligen tråkig och jag längtade efter min säng. Min kalender fick färg iallafall. Massa blommor med hehe.
Efter det stack vi direkt till redigeringsrummet. Vi satt där och åt och väntade och väntade och väntade. Jag avskyr när inte folk gör det som de ska och sedan även ljuger om det.  Hade kunnat explodera alltså. Sa inte ett ord till personen ifråga sen. aldrig mer att jag hjälper dig.

Efter vi suttit och redigerat,redigerat,redigerat,redigerat och redigerat blev den äntligen klar. Vi tittade snabbt på filmen. Jag höll på att somna massor av gånger och huvudet värkte. Under tiden jag satt där försökte jag få tag i bollarna med.suck.

Jag och Jennie stressade sedan vidare till Ugley. Där var det modevisning. Emmy gick i den så vi var en liten hejarklack. Lätt att Emmy var snyggast och hade de snyggaste kläderna. Har kommit på att Emmy är sjukt vacker i gult. Det borde du ha jämt. Det var kanonfint. Bra jobbat idag iallafall. Du får fem tyraposer av fem möjliga tihi.

Efter modevisningen var klar fuskade jag lite. Åt fyra godisbitar, men jag var tvungen, hade svimmat annars. Cyklade sedan snabbt hem, hämtade pärmen och sedan iväg och tränade mina små och kom nyss hem. Kul att hålla igång från åtta till nio.

Nu är jag äntligen hemma och är på så dåligt humör. Jag vet inte riktigt varför. Antingen är jag arg på vissa fortfarande eller så är ja trött eller så beror det på dig med. Jag undrar ju liksom vad du gör idag. Tihi.

Snart är det påsk. Har så blandade känslor för allt. Usch känner mig illa till mods. Varför känner ja mig så grinig. Kan inte någon göra mig på bra humör.

Ett stort tack til sanna,sheron och jennie idag. Vi jobbade verkligen kanonbra och ni är toppen.

aaah ja blir så frustrerad. Jag har ju inget tålamod. Varför har ingen gett mig det. Va?

Kommentarer
Postat av: jennie

tack själv älsklingen. utan dina morrötter och dina jordnötter hade jag aldrig klarat denna dagen så pass bra som vi gjorde..! älskar dig och tack för att du finns, jämt!! pusss

Postat av: jennie

tack själv älsklingen. utan dina morrötter och dina jordnötter hade jag aldrig klarat denna dagen så pass bra som vi gjorde..! älskar dig och tack för att du finns, jämt!! pusss

2007-04-05 @ 00:08:51
URL: http://sivle.blogg.se
Postat av: mamsen

....för att du är min dotter så klart!....(eller pappas dotter, för han har sitt tålamod kvar, haha)

Varför säger du inte ifrån på ett trevligt sätt när du blir så irriterad och frustrerad? Sitta där och "klämma" på sin ilska. Tror sjutton att du mår konstigt sen.
Kul att du kommer hem i påsk, men det är väl inte därför du mår konstigt, eller?
Puss

2007-04-05 @ 00:53:10
Postat av: Skåningen

Får allt höra mig för vad som hänt i er studiegrupp, nyfiken i en strut e man ju. Aja skulle bara säga att skåningen saknar sin värnomtös... puss på dig hjärtat!

2007-04-05 @ 15:12:44
Postat av: Vickan

tack!! det värmer mycket i dessa tider..

2007-04-05 @ 16:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback