det är över nuuuuuuuuuuu...

Idag har vi haft den stora redovisningen eller lektionen eller vad man ska kalla det.
Det gick la helt okej. Blev lite panik när inte filmen fungerade men annars så.

Forumspelen vad roligast. Det var lite trögt det första men sedan kom det igång. Det bästa var när shirre gick upp och var arg som en liten gris. Riktigt kul.

Är stolt över de flesta i studiegruppen. Vissa andra slutar ju aldrig göra en besvikna.

Sedan blev det fortsättningen på dokumentären en plats på jorden. Grät lite igen till den. Alltså det är så fruktansvärt. Blir så gripen. Kommer ni över den dokumentären nån gång. SE DEN!!!

Efter det var jag så trött att jag knappt kunde stå på benen. Cyklade hem med en väldigt mysig medvind.
Kan tänka mig att det inte var lika kul för jennie och josse hehe.

nu tittar ja på vem vill bli miljonär och jag kunde enmiljonsfrågan. Hur ofta händer det?
Det handlade om hästraser. Nu är ja stolt som en tupp! Hon som satt där vågade inte och hoppade av.

Tack alla ni som skrev inlägg på förra blogget. Jättegulligt.

Som svar på mammas fråga så älskar jag Hannes och Elias och gulliga Busan supermycket med.

Valde bara att skriva vissa i bloggen.
Min storebror har ju fått en stor bild på sig själv i bloggen med.

I övrigt har nog veckan varit bra. Det har varit tungt med redovisningen framför sig men nu är den över. Hur skönt som helst.

Har ätit en del lax denna veckan med. Det är ju så fantastiskt gott. Har däremot fått reda på att ja är omgivning av massa laxhatande männsikor. Vet inte riktigt varför jag umgås med dem...hehe. Fy dom som pratar illa om min älskade lax alltså.

Finns nya människor i livet nu..eller en ny spännande liten sak..med betoning på liten men ändå inte liten hehe. Ni som förstår förstår helt enkelt.
Nu blev du nyfiken mamma va. Lovar att berätta nån dag tihi.

GRATTIS mamma och pappa till era fina prestationer.

Imorgon har Emmy inflyttningsfest. Ska bli dunderkul.

Pratade lite med mormor innan. Hoppas de kryar på sig nu innan de åker iväg.

Ha nu en underbar helg för det ska jag ha. Stolt över att ha presterat så bra i skolan.

Glöm inte bort att älska varandra. En dag kan personen vara borta. Då tror jag nog att du ångrar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback