GI

Här är dagens outfit
byxor: Filippa K
tröja:cubus
linne: JC
Pärlhalsband

Skorna på bilden kommer jag inte ha på mig idag men de passa väldigt snyggt till outfiten men det är för kallt än. Skorna är från min mamma och mycket vintage. De kommer användas flitigt i sommar för de har en lagom klack plus att den inte kommer slitas ut lika snabbt som vanliga skor för den har en liten metallplatta precis under klacken. smart.




60453-39                 
   


Imorgon ska jag unna mig sushi för första gången i mitt liv. Det ska bli mycket spännande. På måndag ska det börjas med GI. Jag är så taggad. Boken jag ahr lånat av Emmy innehåller massa smarriga recept. Kanske att jag kan lyckas med det här alltså. Tur att jag har en vän som är mycket insatt i det här. Komemr antagligen fråga tusen frågor varje dag haha.

Nej nu måste jag pysa

Ha en mysig dag

Kommentarer
Postat av: A

Sushi är gott som attan alltså! Dock lite annorlunda. Men för att citera Timon & Pumba: "Slemmigt men mättande"

2007-03-22 @ 22:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback