nyttigheterna fortsätter

Ja idag är det fredag. Vädret är fantastiskt. Vi har varit i skolan och haft en kanonbra föreläsning. Lite coolt att han är född  i värnamo alltså.
Den handlade om hela invandringen och utvandringen i Sveriges historia. Typ hela iallafall.
Jag imponerade lite med att berätta att det var Gustav den tredje en gång när han undrade. Sa sedan tydlige en smart kommentar för han sa bra tänkt. Lite stolt över mig själv. Känns bra att visa 150 stycken att ja inte bara är flummig och blond. Har ändå ganska mycket innanför pannbenet. Tro på det om ni vill.

Efter lektionen åkte vi till IKEA en snabbis. Jag handlade typ inget. Bara lite ljus typ.  Har allt jag behöver. Jo en konservöppnare för vi har upptäckt att det har jag inte. Tur att IKEA är biligt och bra.

Igår åkte jag och hälsade på Jennie. Riktigt fint hade det börjat bli.
Massa tända ljus. så mysigt. Ska nog komma o trivas där med alltså. Vi tittade sedan på fredagen den trettonde. Alltså det märks att den var gammal men den var liksom äcklig verkligen. Nu för tiden brukar det inte vara äckligt på samma sätt.  Jennie satt och skrek och jag blundade haha. Bra kombination vi är. Slutet vad ändå värst. Ni som inte har sett filmen. Slappna inte av i slutet.

GI går kanon. Är på femte dagen nu. Är stolt som bara den, Mest stolt är jag över att jag inte äter godis. Det är nog rekord nu alltså haha. Det har blivit tacos nu i två dagar. Så kanongott alltså.

60453-44


Idag blir det mys med josse hos jennie. Ska bli kanontrevligt. Det är ju final i Lets Dance. Får la spela in så ska det låta eller så ser jag reprisen imon. Har inte bestämt mig.

Dagens outfit har jag inte tagit kort på så det blir onsdagens outfit istället.
60453-43

Skulle säga att detta är en typisk outfit för mig. Trivs kanon i det här.

Kofta: HM
Linne: Gina
Skärp: Lindex
Jeans: HM

Hade även ett vitt sidenband i håret hela dagen. Var så söt så.

Nej nu ska jag äta köttfärssås. Mums.
Hittat en ny favorit Youghurt. Hallon/melon. Riktigt god alltså. Det rekomenderar ja starkt.

Kommentarer
Postat av: nattvännen!

tack för en urmysig kväll igår darling! det var hur mysigt som helst och nu sitter du i min svarta soffa igen och myser din sötis.. ikväll har vi haft värsta mysiga kvällen.. förlåt om jag har varit jobbig och sprungit runt och gjort annat, men jag har varit sååå rastlös..:S vet inte vad det är med mig.. har tusen saker i huvudet och vill bara göra annat för att inte tänka på så mkt.. det är nog därför jag har energi som en 6 åring..imorgon ska vi plugga och sen är det ferre.. åhh kan vi inte ta flera timmar på oss när vi gör oss iordning? skulle vara sååå mysigt.. och slippa stressa som vi alltid gör.. tihi.. vet inte vad jag ska ha på mig än dock.. men imorgon blir det plugg, promenix och ferre va? =) måste käka nåt gott också, tacos kanske? eller ja, det har ju du ätit två dagar i rad.. jag tänkte champinjonomelett, men det tycker inte du om ;D så vi göra nåt annat tror jag! tihi.. oj vad långt detta blir, typ som en novell.. haha med bara massa skitsnack. tack för en underbar natt och kväll! älskar när du är här för det känns så tryggt att ha dig här, då vet jag att det aldrig skulle hända mig något!! du betyder massa för mig älskling!!!! pusssssssssssssssssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback