fruktansvärt

jag blir så arg bara ja tänker på det som har hänt i finland. Det är ju fruktansvärt. Mest av allt blir jag så arg över att så unga får ha vapen i det landet. De är för små. Läs till lärare och ni förstår vad ja pratar om. På det sättet är jag glad att jag bor i sverige, men det är skrämmande när polisen berättar att det finns ungefär 10 000 vapen i sverige som cirkulerar utan att de har licens de som äger dem. Skrämmande.
Som blivande lärare blir man extra nojig över att detta hände i finland. Alldeles för nära sverige. Han hade alltså 500 skott med sig. 500!!! Det är ju helt sjukt. Och ingen hade anat något. Jag förstår ingenting.
var uppmärksamma och anar ni något, säg till någon som kan hjälpa er då.
killen i finland var helt besatt av det som hade hänt i usa och tyckte det var jättebra,där var varningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback