sporthelg

ojojoj vilken sporthelg...för en sportälskare som mig har det varit rena paradiset.
Igår tittade jag på juniorVM-final som sverige spelade mot canada...sverige spelade ganska uruselt fe första två perioderna och låg under med 2-0 inför tredje...
då hände nåt..scerige gjorde mål och sedan körde de för kung och fosterland..de klämde in ett mål precis i slutet med..
Jag bara stod upp och skrek..
Tyvärr så gjorde canada mål i sudden death. Tycker sverige förtjäade att vinna..men de ska iallafall vara nöjda med sin instats..himla dukitga.

Idag har jag tittat på när charlotte calla vann. Att hon orkar. Helt sjukt att åka uppför en sådan backe.

Plus att ja har tittat på massa mer sport idag tihi.

Igår var vi i jönköping och provade bågar åt mamma.

Jag var fotograf och tog kort tihi..

Sedan var vi hos en hudsak. Fick reda på att min hy är jättetorr när ja har trott den var fet..så massa nya krämer blev det..får se om det blir nån bättring.

Så igår var det fullt upp.

Har inte sprungit idag..men vart ute o gått istället...lite för halt för att springa och har lite ont i halsen..isch.

image289



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback