aj aj aj

idag var min kortaste arbetsdag och tur var väl det för när jag vaknade imorse var det som fem knivblad i halsen. aj aj aj.
Desto längre dagen gick desto tröttare blev jag. När jag kom hem stupade jag i säng för att sova tre timmar och sedan lyckades jag ta mig till soffan, var vaken en timma och somnade igen. Kollade och febern och yes,..visst hade jag det. Sådan himla tur man har sina föräldrar nära när man är sjuk. När kroppen är som gele orkar man inte precis ställa sig och laga mat.
Så nu med halstabletter laddade och en alvedon i kroppen ska jag nog nu kunna sova.

Vädret är kalas och det ska hålla i sig..tjohoo..

Tränade beach igår på träningen. riktigt bra gick det faktiskt. Har fått lite hopp till det igen, men  det bästa är nog att öva in sig med just en person.

ha nu en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: annica

Hoppas du mår bättre idag? Melker är ganska pigg nu, så hoppas han kan gå på måndag... Kram vännen & krya på dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback