ute och far igen

ja nu är jag ute och far igen..denna gången med mina föräldrar och vovsingarna. Vi har varit i kungsbacka på en himla rolig outlet..hade alla möjliga butiker. Jag köpte mitt älskade Tigi S-factor schampo. Gör skillnad på håret efter en tvätt. Sedan köpte jag ett par snygga jeans som min snälla mamma ska lägga upp eftersom jag är typ 1 och en halv m lång. Sedan hittade jag även en fin tröja som blir perfekt att jobba i.

Igår var i i uddevalla. Jag spanade efter snygg-erik men såg han tyvärr inte. Riktigt mysig stad faktiskt. Trollhättan blev nästa stopp. Vi kollade på slussarna. Har bara sett småbåtar som slussas innan. Nu var det riktiga handelsfartyg. Helt otroligt hur de fick plats och vad de är skickliga på att styra eller navigera eller vad det nu heter när man styr en båt.

Sim-VM är något jag följer med. Jag bara rös när vår 15-åring(!) vann VM-guld och satte världsrekord två gånger.

Stefan nystrand är också en favorit. Sådan pessimist så det är roligt. Han är aldrig nöjd haha. Lika roligt varje gång de intervjuar honom.

Idag vet jag inte riktigt vad som står på agendan. Jag hänger bara med men hoppas på att få kika in på en dinsko-butik eller gina hehe.

Snart börjar jobbet igen. Känns både roligt men fasar för de tidiga mornarna. Har lyckats läsa tre bra böcker på semestern. Är full av motivation. Den ena handlar om sagostunder och det andra om barns skapande och sedan är det en till om kultur. Fantastiska böcker.

Nu ska vi iväg och fara igen. Solken skiner ju för en gångs skull men jag har lagt ner det där med att bli brun.
'

Kommentarer
Postat av: jennie

det har jag också lagt ner, det är överskattat och töntigt att vara brun ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback