välkommen hem



Åh vad jag är glad att hon är hemma igen. Dessa dagar har varit hemska. Att börja veckan med att veta om vi inte skulle få träffa våran underbara hund igen. Hemskt! Som tur är så har vi en kämpe i familjen.
Nu är hon hemma men väldigt medtagen av allt. Så otroligt trött och jag hoppas hoppas hoppas att hon tar igen sig och att det inte är något som är fel. Vi behöver dig.

Hemsk vecka känner jag. Har varit hos busanmed tankarna. Sedan har jag så himla ont i ryggen med. Kan knappt gå ordentligt. Orkar inte stå eller sitta. Vet inte vad det beror på. Kanske spänningar av allt det här.
Just nu vill jag bara sova en vecka ungefär. För kroppen är så trött både psykiskt och fysiskt.

Så nu ska jag lägga mig efter att ha pussat på min vackra vän som äntligen är hemma igen.
Tack!



Kommentarer
Postat av: annica

Åhhh, vad skönt! Fick ni ingen diagnos alls??? Strunta i imorgon så tar vi smultronen en annan kväll!

Klappa gammeltanten från mig! Kramar!

Postat av: Hannes

känner med dig syster. har bara tänkt på busan varje minut...o jobbigt har det varit....fick panik när jag insåg att jag kanske inte kommer få sova med henne mer

2009-06-25 @ 02:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback