tisdag

En dag till har ni börjat närma sig sitt slut. Idag har jag hunnit med en del faktiskt.
Var på jobbet 07.00. Morgonen var seg men kom igång senare. Har testat barnens smaklökar idag. Jätteroligt.
Var även ute och lekte i den otroligt blöta snön.
Direkt efter jobbet åkte jag till frissan. Det blev slingor i hätta. Hade två frisörer på samma gång. Det gick otroligt fort och smärtfritt. Det värsta är nog ändå när de har dragit ut alla slingor ur gummihättan och ska kamma ut allt mot gummit, aj aj.

När min frisör skulle blåsa håret så fick hon ta hjälp av den andra igen för det tar ju sådan tid att blåsa mitt hår på frisörvis. Kändes som jag sjöng fångad av en stormvind gånger tre.

Sedan handlade jag en ketchup och åkte hem och lagade mat och sedan var det träning som gällde.
Fick verkligen nöta pass idag och ändå sitter inte centerpassen. Kan ingen säga vad jag ska göra?jag vet inte hur jag ska göra!! Förr hade jag känsla för det men den är borta, är så rädd för att göra fel att jag spänner mig. Suck.

Nu sitter jag och lyssnar love story som jennie tipsade om igår. Riktigt bra. får inte nog av den.
Ska snart hoppa i säng. Flyttar planeringen från morgonen till kvällen imon istället så det blir lite sovmorgon men lika lång dag.
På torsdag ska jag till växjö på kurs. Ska bli kul.

Sov nu gott.

obs kortet är tagit före frissan

Kommentarer
Postat av: jennie

åhhh den låten är sååååå bra!!! helt underbar!! :D älskar dig söötnos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback