hemma från jobbet

det var nog kalas att jag var hemma från jobbet idag. För jag känner mig mycket piggare.
Har bara tagit det lugnt idag. Johanna kom förbi med lite choklad tihi..hon vill visst att jag ska bli frisk.
Har tvättat, pratat med tränaren och med jennie.

Nu ska jag mysa med familjen ikväll.

Dagens outfit består av:
lilla my-knut.
Stor grå hoodie
leggings
randiga overknee-strumpor

Är så het haha.

Idag är det idol. Får se vem som åker ut. Tycker att idol har varit sådär i år faktiskt. Finns liksom ingen jag riktigt gillar.

Imorgon ska jag med bara ta det lugnt. Vill vli superfrisk och det tror jag att jag blir om jag tar det lugnt imon med.

Har haft lite spabehandling idag med. Ångade ansiktet och peelade och la mask. Målade även naglarna. Glömmer aldrig mina och emmys spadagar. Hon myntade det och vi hade det ofta var för sig i kalmar innan en utgång eller liknande. Åh den gamla goda tiden.




Kommentarer
Postat av: emmy

åh ja... den gamla gamla goda tiden!! jag sprang på bilderna från schalgerfesten häromdagen, OMG! Men gud vad vi hittade på grejer!! luciatåget är ett annat exempel! Imon är det iaf dags för mig att ha hemmaSPA igen, perfekt på en söndag! o så är det längdskidor oxå! vilken härlig dag!! =) Puss älsklingen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback