massa smått

den rekordvarma vintern i kanada..säger dom på sporten och där ska OS vara.  Varför är det inte här istället? Jag kan dock tänka mig att skeppa bort lite av vår snö till dom.

Helgen har varit full som vanligt. i fredags var jag på ikea och shoppade loss. Massa grejer blev det. Dock välbehövliga saker.

Lördagen bestod av målning och flyttstädning. På kvällen hade mella födelsedagsfest. Det var dunderkul. Det kändes som år sen sist jag var ute och bara hade svinkul. Njöt i fulla drag. Åh vad kul det var.

Söndagen var det fika hos mig med familjen. Jag gjorde toscapäron som jag även lite av idag mums. Sedan blev det ihopskruvande av möbler. Herrejösses alltså. Tacka vet jag mio och severins som ska bära upp det, sätta ihop det och placera det.

Tur att man har en familj som kan hjälpa en med sakerna iallafall. Tack!

Idag har jag tittat på herrarna när de spelade match. Tyvärr tycker jag de har ramlat tillbaka lite. Tyvärr.

När jag kom hem så tända jag massa ljus i den delen av lägenheten man kan bo i. Blev så mysigt.

Sedan lagade jag hederliga köttbullar och makaroner. Kollar nu so you think you can dance. Det borde alla se. Man blir så glad av allt dansande. Blir sugen på att dansa själv fast inser ganska snabbt att jag inte ligger i deras klass riktigt haha.

Imorgon ska jag till annica. Ska försöka att plocka upp lite innan jag åker dit haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback