myskväll

mina mål är nästan uppnådda. Har i princip packat ner hela köket och expedithyllan. Har packar tre och en halv låda hittills. Imorgon blir det mer packning,

Kollade handbollen med..skönt att sverige fick avsluta med en bra match även om det blev förlust. Dock kunde ju inte domaren dömma. Sorgligt.

Vid åtta kom malin hit. Vi drack vin och åt lite snacks till. Jag åt bara nyttigt..kändes bra att jag lyckades med det. Vi kollade på spåret och insåg att kvällens frågor inte riktigt var på vår nivå. Svåra och vi hade behövt vara typ 40 plus.

Sedan snackade vi massa om allt och inget. Det är så skönt att det bästa snacket som finns.

Nu ska jag sova innan ögonen går i kors.

Imorgon blir det fullt ös med packningen igen.

Mål:
  • packa hela expedithyllan
  • bokhylla sovrum
  • toalett
  • rensa skafferi
  • rensa förråd
  • packa garderober förutom kläder
  • mattor
  • ta ner ljusstakar och tavlor

jag och malin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback