onsdag

myser framför dator med lingongrova med prickig korv på.mums.

Idag gjorde jag åter ett försök att gå upp tidigt. Det gick verkligen inte haha. Kom bara upp senare för det kändes det som.

Gick till jobbet för att hämta min pärm. Kändes som jag var i norrland och gick. Pulsade verkligen genom snön. Tur man har ett par fina uggs som värmer fötterna.
Gick sedan till jennys syster och fikade med jenny och vilja. Vi försökte göra fotavtryck av viljas fötter. Det gick sådär. Var väl inte det roligaste hon gjort hittills. Hon tittade lite på oss som vi var tappade bakom en vagn.
Satt och bara snackade riktigt länge. Var så mysigt och timmarna rullade på.

Sedan pulsade jag bort till hemköp och inköpte lite mat och röda tulpaner. Det är så fint med blommor på bordet.

Har handlat lite för kvällen efterrätt. Känner att jag ska vara hemma ikväll. Är trött konstigt nog.
Imorgon är det dags för jobb. Ska bli kul att träffa både kollegor och barn igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback