oj oj



Igår var väldigt roligt. Vi hade en utflykt och jag köpte jeans och josse.( Och vet ni vad josse hittade ett par byxor som hon inte behövde vika upp. Helt otroligt tihi...du är så söt.)
Sen skulle vi helt lugnt och fint titta på brännboll, men det blev lite mer än så. Här följer kvällen händelser.

ca 18.00 Josse äter tonfiskpasta och jag rostbiffsallad. Sitter samtidigt och försöker klura ut hur man spelar in på den himla videon. Lyckas inte alls.
18.09 Josse tar över bruksanvisningen.
18.10 Konversation:
Josse: Har du tryckt på power
Hilda: eeeh eeh nää
Josse: Det står här att man ska det
Hilda: eeh jaha
18.13 videon fungerar.
18. 15 tar på oss våra nya snygga kläder.
18.30 anländer vi till brännbollen. Får reda på att karolin inte ska spela mera. Jag öppnar ölen,josse cidern och vi sätter oss ner och njuter.
19.00 vi dansar karolindansen för fulla muggar. Blir supervarm, måste dricka mer öl.
19.50 Jenny, josse och jag hemma hos mig och ska titta på idol.Jag bjuder alla på min nyinköpta baggybox med rödvin Vina maipo (ska uttalas vinja majpo).Det blir iallfall mer en ett glas under idol.
21.15 Vi cyklar mot stan. Vi möter upp han och hans gäng. Dricker vin på vägen.
ca 22.00 inne på kåren för att capsa. Jag köper en ny öl men välter ner den i backen det första jag gör typ. Köper en ny..tror jag. (börjar bli luddigt här.)
22.20 vi capsar för fullt. Jag utmanar vissa om och om igen och vinner om och om igen. Jag och Josse dominerade på capsen. Jag fuskade dock lite hehe.
23.00 allt jag vet är att det stängde då iallafall :)
23.30 Han jag och josse cyklar hem till mig. Vi kollar på idol och dricker mera vin.Tittar sedan på Hipp Hipp. Vissa var mer roade än andra haha.
okänd tid. Jag tvingar josse att stanna och sova hos mig. Så vi tre slockande med läppar röda av vinet.
00-06.30 sömn
06.30 Josse cyklar hem i regn. Vi sover vidare.
08.10 inser att jag måste gå upp om jag ska hinna till skolan. Vinglar runt och letar efter nycklarna och cyklar till skolan. Mår sämre än sämst.
08.32 anländer till lektionen Vilket jag insåg att jag inte skulle gjort.
08.35-10-00 kämpar att hålla mig vid liv.
10.00 cyklar hem.
Sedan väntade en dag av bakishet.

Men oj vad kul det var.
Men oj vad mkt vin det blev.

Nu väntar mys och sedan Göteborg.

Ha nu en underbar helg för det ska jag ha...i göteborg hehe...

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback