Gott nytt år!

2006

@ har klarat mina studier utan problem

@ har hittat nya fantastiska vänner

@ har behållt mina gamla fantastiska vänner

@ har börjat blogga

@ min hund har överlevt hela året med ett antal mirakel

@ har förstått vad jag vill jobba med hela livet

@ har gjort ett antal snedsteg som jag försöker att inte göra om

@ har insett att det yttre faktiskt inte håller i längden

@ har fått ett stadigt smeknamn (vilda hilda)

@ har inte fått bättre imunförsvar för fem öre

@ har skaffat en guldfisk vid namn maggis

@ har blivit en språkpolis

@ lärt mig att älska rödvin ännu mer

@ har varit i mitt favoritland ITALIEN

@ mitt lag vann fotbollsVM (italien)

@ upptäckt känslor ja inte visste fanns

@ gråtit in public

@ har insett hur mycket familjen betyder

2007

är det året jag blir...

@ smal

@ rik

@snyggare

@ lycklig

Jag önskar nu er alla Gott nytt år.

Tack alla de som har delat mitt 2006 och jag hoppas även få dela 2007 med er.


Kommentarer
Postat av: jennie

hahahaha så jävla skön du är :)
du är smal och du är skitsnygg!!!
Love you bejb!!

GOTT NYTT ÅR!!!
ÄLSKAR DIG!!!!

Postat av: jennie

Nästa år gumman, då är det ditt mitt och josses år!!
älskar dig och hoppas du hade kul igår!!
Pussar

2007-01-01 @ 14:14:38
URL: http://sivle.blogg.se
Postat av: Josephine

I love you vilda Hilda!
Det året kommer blir bäst helt enkelt!

2007-01-01 @ 22:20:31
Postat av: Jessica

knasis!
gott nytt på dig :-)

2007-01-02 @ 17:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback