jul

Nu är det jul igen..elelr nja..typ över men ändå...

julen ahr varit hmm...som alltid typ...

massa klappar iallafall...tihi

nu är det snart film så därför blir detta väldigt kort..

har pratat av mig med malin idag..såå skönt..det behövdes..tihi..

ibland vill ja bara dunka huvudet i väggen och undra varför ja gör sån stor grej av allt och varför ja är en sån mes..skärp till dig o kör..men ja har ju aldrig lyckats förr..varför ska ja lyckas nu...mina odds är dåliga...eller?

saknar miin skåning och västervikare och nöbblerskan..tihi

puss på er

Kommentarer
Postat av: jennie

dina odds är stora, det vill jag lova!!
saknar dig med darling!!!
pusssssssssss

Postat av: Josephine

du bitch..vart har du tagit vägen? svår & få tag på:S Puss puss!

2006-12-27 @ 16:05:25
Postat av: malin såklart

det löser sig, det gör det alltid (eller okej, det löser sig sällan, men den här gången tror jag verlkigen det gör det)i love u. puss

2006-12-27 @ 18:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback