lite smått och gott

Helgen var mysig med mycket glögg. Vi i familjen Carlsson städade hela lördagen för att kunan tända det första ljuset klockan sex och dricka glögg. Min mamma säger att helgen "rings" in på lördagen klockan sex och alltså börjar första advent då. En liten egen tradition i Carlssonfamiljen. På söndagen tittade jag på volleyboll och är alldeles för mesig så det slutade med att jag hjälpte till vid sekretariatet.
Efter det blev det fika med Malin. Lika roigt varje gång. Denna gången var det riktigt roliga saker man fick höra. Ler bara jag tänker på det haha. Starkt jobbat.
Jag och familjen hann mysa lite med glögg innan jag åkte. ÅÅh vad jag älskar dom.

Idag har jag gjort lite av varje Har faktiskt gått. på stan. Det var så mysigt och så skönt. Köpte det jag ska ha på mig på julafton. Riktigt snyggt.
Sedan åkte jag och Emmy till donken och åt massa goda onyttiga saker hehe. Åkte sedan till växer och njöt av julmyspyset. Jag och emmy sa båda åååh när vi såg tomten som sjöng och den fina hunden som viftade på svansen. Vi köpte några vackra blommor och sedan bar det av till maxi. Emmy envisades med att köra så nära dörren som vanligt och där fans ju en perfekt parkeringsplats bara för oss. Inne på maxi köpte vi lite frukt,ljusslingor och glögg. Snälla emmy skjutsade sedan mig hem. Tur det för regnet hade börjat ösa ner ..isch.

När jag kom hem diskade jag ett mount everestberg av disk. Nu har jag pyntat och tänt ljus. såå mysigt.
Imorgon blir det praktik och dans på idrotten tror jag. Det är ju roligt hehe.

Fest blir det i helgen iallafall.

Tack emmy för hjälp emd du vet vad.

Ha en undebart mysig kväll


Kommentarer
Postat av: e

vassego för du-vet-vad!! Glögg på fredag då.. o luciatåg NÄSTA tisdag! haha! Puss

2006-12-04 @ 21:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback