TP

Idag var en underbar dag.
Vi spelade tp hela dagen nästan med familjen. Det är ju så fantastiskt roligt med tp. Deras frågor är ju helskumma ibland.
Kan ni den här frågan:
Vad heter boken där konstnärinnan jenny träffar psykologkonsulten Jonas på ett tåg?

haha helt sjuk fråga..så roligt.
Kanske inte förstår min humor men jag tycker det är väldigt roligt.
På kvällen lagade hannes spännande mat som faktiskt var mycket god om man bortser från champinjonerna.
Till maten serverades my precious, my looove (gollum gollum gollum) alltså rött vin.
Åh vad jag har saknat det och älskar det hehe.

Idag har jag sett att min lillebror har webcam så jag och jennie har haft videosamtal...så roligt. Jag har även flörtat med hennes supergulliga lillebror haha.

Allting går framåt men går jag verkligen med. Usch är lite rädd och skeptisk men samtidigt väldigt väldigt glad.

Jag hoppas att jag och Ewe kan träffas någon gång under lovet...skulle verkligen vilja det...ska nog gå och försöka ringa henne.

dagens låt: you lift me up (och nej inte den ni tänker på utan en annan.)


Kommentarer
Postat av: jennie

hahaha sluta flirta med min lillebror, han är för ung för dig.. hahahaha skojar bara ;) fan vad kul vi hade, måste göra om det!! hihi.. love you bejbiii!! pussa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback