Blond

Jag visste att jag var blond men inte såhär blond.
Skärp till dig Hilda, du måste börja tänka.

Nu sitter jag och dricker nyponsoppa. Mums.

Är så glad att Qvintus iallafall är hemma och jag hoppas han blir bättre nu.

Är utsedd till årets underhållare på jobbet. Jag hoppas det är positivt haha...roligt roligt.

Idag ska jag till mormor och morfar och sedan Smedby. Sen är det SVERIGE SVERIGE SVERIGE..

Kom igen hela Sverige nu är det dags att visa vad vi går för.

Ha en underbar dag..nu ska jag rycka upp mig lite.



Kommentarer
Postat av: emmy

Vadå? Vad har du gjort? Varför ska du skärpa till dig? jag tycker du e bra som du är! hihi. Puss

2006-06-20 @ 11:46:19
Postat av: Josephine

Haha, du är för rolig Hildur:)
Me like you just the way you are!
Din hallonmummriksälskande och strumpbyxspreventivmedelsanvändande toka!

2006-06-21 @ 00:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback