idag

Snälla snö försvinn. För en liten sekund trodde jag att du hade gett upp men sen kommer det små dinglande snöflingor från himlen igen. Jag vill ha vår. Jag vill ut och springa och känna asfalten under fötterna. Snälla snö försvinn.
Igår var jag i Nybro. Hälsade på Jennie och Jocke. Så trevligt som så. Såg en wallander och prison break. Hur ska man stå ut till efter sommaren. Det är ju sjukt långt dit. Idag är det plugg som gäller. Kan ju lova er att jag inte skulle vara uppe nu annars. Hemtenta om ett temaarbete. Ganska svårt tycker jag allt. Jag förstår inte riktigt modellen och det är svårt att koppla till litteraturen.  Ska jobba idag med. Ska faktiskt jobba stängning. För det är jag ju så bra på...eller inte. Har ju bara stängt en gång innan. Vilken tur att vi är fler än bara lilla jag. 
I helgen åker jag hem. Finns ju en födelsedag att fira plus att jag måste lämna tillbaka massa böcker. Känns som om jag klarar mig utan att få skuld.
Idag skiner solen iallafall. Ska nog ut och gå en runda sedan. Det kan ju vara skönt. Ha nu en trevlig dag och titta uppåt så ser det ut som vår.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Heej det är jag Matilda du vet hoppas du kins mig jag tycker om din sida men jag vill ha mera bilder på dig och din hund :D

2006-12-08 @ 22:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback