Back in Kalmar

Sitter i min lägenhet och tittar ut genom fönstret. Regndropparna faller sakta neråt. Jag kan inte förstå att jag var i italien alldeles nyss. 
Där sken solen. Jag gick omkring i kjol hela veckan och bara njöt. Havet var femtio meter från vårt hotelrum. Även att asfalten brände under fötterna var det en härlig känsla. Har saknat det. 
Att äta minst trerätters till middag varje dag var underbart. Att bara få njuta i en hel vecka var precis vad jag behövde. Känslan av att vara ledig hade jag glömt bort, men jag hittade den igen.
Måste skryta lite med.På vägen hem var det tipspromenad och jag kom trea och fick en flaska med rött vin...mums. Den ska drickas vid ett speciellt tillfälle.Skulle inte ha något mot om det tillfället inträffar snarast haha.
Igår sov jag hos jennie och jocke. Det var skönt att inte behöva sova själv när man har varit omgiven av familjen hela veckan. Tack för att ni ställde upp. När jag kom till skolan kom josse hoppandes och man omfamnades av en kram. Då kändes det bra att vara hemma igen. Jag är ju omgiven av mina vänner som jag har saknat.
Ikväll ska vi ut och äta med en del i klassen. Det ska bli mysigt. Jockojockohomohomo ska med.
Ska se om jag hinner träffa min älskade Emmy idag med.
Har hur mycket som helst att plugga på men orkar man eller. Nu vill jag bara slappa och njuta av allt.
Men nu ska jag iallafall ta en lång skön dusch. Jag trodde att min hårfön pajade i italien, men den fungerar igen. Såå glad.
Ha det så underbart.

Kommentarer
Postat av: jennie och jocke

klart vi ställer upp för dig vår lilla älskling ;) sååå kul att ha dit tillbaka här och verkligen superkul att du sov hos mig ;) love youuu! puss

2006-05-29 @ 21:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback