idag är det dags!

Klockan 03.00 bär det av...såå spännande. Är riktigt nervös. Jag ska till Italien. Jag kan inte förstå att det är sant. Jag hoppas verkligen att allt blir underbart roligt. Jag kommer dock sakna alla mina söta vänner här i kjaaalmaa.
Idag har jag skrivit tenta. Jag gick först av alla. Kändes sådär men jag var ju liksom färdig. Jag tänker inte sitta och stirra in i väggen när jag har massa andra saker att göra.
När jag kom hem så har jag börjat packa för fullt och jag har till och med strykit. Tror det är fjärde gången i min lägenet jag stryker. Haha.
Ikväll ska jag bli britney spears på en fest. Jag ska ha grå kofta, vit skjorta, kort svart kjol, svarta knästrumpor och rosa tofsor i mina två flätor...måste nog ta ett kort och lägga upp här sen.
Just nu sitter jag och dricker mjölk. Mums. Jag kan ju nämligen inte låta mjölken stå här och bli gammal.
Nej nu ska jag fortsätta packa. Ska städa med för det kan ju inte se ut som hej.kom.och-hjälp-mig när emmy ska komma hit och mata maggis och blommorna.

Ha nu en underbar vecka utan mig så syns vi nästa måndag.
Puss på er allihopa

Kommentarer
Postat av: Josephine

Nu kommer du snart hem gumman!=)
Vad bra för jag har saknat dig en massa massa
ska du veta!! Hoppas Italien har varit underbart!
Ses snart gullet!

2006-05-26 @ 23:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback