Italien

Italien here I come!!!
Nästa fredag drar jag iväg till italien med familjen...så underbart fantastiskt underbart kul. Skulle kunna dansa heeeela dagen lång.
Jag har börjat med min solbränna genom att bränna mig totalt. Tycker det var jättesmartigt av mig..eller inte. Jag och Emmy är nu med officiella kräftor. Iallafall kokta kräftor hehe.
Jennie fyller år idag..Grattis gumman. Ska nu snart på kalas och ska ha kjol...tihi.
Dagen har varit så himla toppen. Var superglad på grund av att vi ska åka till Italien och allt och då får jag se att Emmy har skrivit en hel blogg om mig. Då blev jag ju überglad. Skuttar mest omkring nu. Kan inte gå längre för jag är så glad. Sitter bara och ler. Tack underbara Emmy för att du finns.
Nej nu ska jag fläta håret och sminka över mitt koktakräftansikte...

Puss på er alla och försök iallafall att vara hälften av så glad jag är nu så kommer ni må kanon.

Kommentarer
Postat av: jennie

tack så mycket baby :)

2006-05-11 @ 15:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback