fest

Igår var det fest här..födeledagsfest.
Det var riktigt roligt och alla verkade nöjda.
Vet inte hur nöjda mina grannar var dock men man fyller bara år en gång om året.

Bästa sången: När vi sjöng i don`t wanne be för fulla muggar.
Tjatigaste sången: tre olika versioner av låten sarah efter varandra
Värsta stunden: När det ringde på dörren tjugo min för tidigt men det var ju bara emmy som ville ge mig en hjälpande hand.
Konstigaste: När jag idag har sett kort när jag ligger på golvet,vet verkligen inte varför.
Mest komiska: När gino skulle dela en morot.
Räddande sak: När josse kom och tog kniven från gino och delade moroten istället.
Sötast: vi allihopa
Hetaste dansen: shake that as
Suraste: att städa upp efter festen dagen efter.
Presenter: the gang: ringar,ring,halsband,sjal/halsduk och presentkort på tokiga ture (haha), Emmy: ett smyckesskrin(du kommer ihåg du), snöhalsband,godis,(lyx)kondomer
Jobbigaste och gulligaste: När alla sjöng för mig. (ville dock strypa jennie där ett tag haha)


Idag har jag sovit och sovit,ätit chips,kollat idol för fjärde gången typ. spelat idolspel. haha måste skaffa ett liv snart alltså.
planer för idag:
dammsuga
diska
duscha
förbereda lektioner
umgås med morbror
ut och gå

bästa låten för tillfället: pieces of me
(typisk hildalåt)

saknar: mina föräldrar(älskar er så mycket), mollan( utan dig klarar jag mig inte), malin (tur att msn och telefoner fungerar, ananrs hade jag drunknat i malinsaknad), min lillebror och storebror (svårt att vara hel utan sina syskon), busan (du är den mest icke hundiga hunden jag vet)

nästa helg får jag träffa er. AAAAAAAH vad roligt

vad jag ser fram mot inom det närmaste: min träning på tisdag

Ha en underbar söndag

Kommentarer
Postat av: jennie

hahahahahahaha, jag kan sjunga för dig en gång till om du vill? men då vill jag sjunga alla verser, för det fick jag ju inte igår.. hahahahahhahahahahahahaha!!

Älskar dig gumman, även om du vill strypa mig ibland ;)
Puss

2006-10-15 @ 14:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback