Helgen

I helgen har Malin varit här och det har varit hur kul som helst.

Fredag:
Malin kommer med tåget...iiih...
Visade henne min värld och även det fantatiska havet.
Sen blev det tacobuffe för oss och josse. Det var lika gott som vanligt. Jag åt massa vitlökssås och malin spillde efter första tuggan haha.
Sen blev det IDOL hemma hos mig med godis,dip,chips och vin...mums.
I love Danny hehe
Sen blev det sovandes. Malin som både pratar och skrattar i sömnen..måste vara trevligt.

Lördag:
 Det blev stan och alla dess roliga affärer. Dock inte så länge. Så stort är ju faktiskt inte Kalmar.
Sen följde vi med en förväntansfull josse till IKEA. Hon skulle äntligen få sina kuddöverdrag. Sista vägen till kuddöverdragen skuttade hon istället för att gå haha..så söt.
Vi höll dock på att inte komma till ikea för att ingen tryckte på stoppknappen ...så när vi typ hade åkt förbi hållplatsen en meter så skriker josse...tryyyck..så busschaffisen kör in till kanten ändå och släpper av tre skrattande tjejer medans resten av bussen glor på oss.
Vi åt även mat på ikea..mumsigt det är alltså...jag tvingade i josse fyra små köttebullemackor hehe...jag och malin var så mätta på vår mat så att vi rullade fram.
 Sedan åkte vi hem.
Jag och malin var helt slut så vi slängde oss i soffan och kollade in dobidoo..jag och malin skulle vara ett grymt lag...vi ska bara bli kändisar först och det kan väl inte vara så svårt eller?

Sen piffade vi oss och cyklade til josse. Där blev det förfest av hög klass.
Bästa låten: Smileys faces
Bästa skrattet: När staffan blev rädd för en fotoblixt
Bästa drinken: Min och jennies till Gino
Bästa historien: Stirrande tjejen (usch malin)
Bästa idolklippet: killen med den pipiga rösten och viftande armar
Bästa chocken: Vad jennie fick för ryck när vi var på toan.
Bästa sången:  När alla tjejerna sjöng fruktansvärt högt til sarah
Bästa kommentaren: Josse till Jennie: Malin sjunger jättefint bara så du vet!

Synd bara att man inte kan skriva att allt var bäst hela kvällen. Hade ni killar inte funnits hade många varit mycket lyckligare.

Sen gick vi iallafall till palace där det var en helt sanslös kö. Sjukt lång.
Däre inne var iallafall roligt..och vi dansade resten av natten.
Sedan gick vi hem och åt en smörgås och sedan sooov vi.

Söndag.
Vi vaknade kl tolv. Gick upp och duschade sen ner till McDonalds för att äta så mycket onyttigt vi kunde och det lyckades vi ganska bra med.
Sedan vinkade jag av Malin på tåget..snyft vad helgen gick fort, men oj vad kul jag haft.

Nu sitter jag här vid min dator igen och dricker mjölk.Mums.
Ska ringa min handledare och massa.
Ska ut på praktik imon...så jobbigt...nästa helg är det match och jag är laddad till tänderna hehe. ska bli såå kul. Behöver träna massa styrka och sånt bara..suck...

Tänker på er båda två..ni har det jobbigt båda...jag förstår inte varför det blir såhär. Förstår ingenting faktiskt.
Försök att tänka som den lilla farbron för det har jag börjat göra och jag mår så mycket bättre.


Kommentarer
Postat av: jennie

älskar dig gumman, rycket på toa kan jag verkligen inte förklara.. hahaha, men kul va det! Nu har alla sett mina juveler..hahaha pusspuss love ya!

2006-10-01 @ 20:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback