Min älskade

          
      60453-12      

Min fina älskade!
Sluta göra mig så rädd hela tiden.
Kan du inte vara frisk och må bra
Om jag inte hade min skola skulle jag åka till dig och ligga utanför din bur och klappa dig så du känner dig trygg.
Du är mitt allt.
Du är min stora kärlek och ingen kan någonsin komma i närheten av att förstå vad du betyder för mig.
Jag var den andra som höll i dig..jag var med när du föddes och sedan dess har du varit vid min sida.
Snälla förlåt mig för att jag flyttade och inte är hos dig jämt.
Jag vet att du inte förstår varför jag överger dig hela tiden.
förlåt
Alla säger att du bara är ett djur men det är du inte.
Du är någon som alltid funnits för mig.
Du har älskat mig när jag varit glad
Du har älskat mig när jag varit arg
När jag har varit ledsen är det du som kommit och tröstat mig.
Du har alltid funnits där.
Tanken att du inte skulle göra det orkar jag inte ens tänka.

Men du mår bra nu säger mamma fast de ville ha kvar dig över natten.
Åh om jag bara kunde få vara hos dig.
Men jag kommer så fort jag kan på fredag.
Jag ska skynda mig.
Jag lovar.
Jag älskar dig

Mollan

Kommentarer
Postat av: jennie

åhh lilla gumman.. hörde att hon skulle opereras, vilken tur att det har gått bra!! Jag tror hon vet och känner hur mycket du älskar henne!! Hon förstår dig tror jag!! pusspuss gumman.. ses snart!!

Postat av: Klibbe-Klabbe

Keep up the good work! :)

2006-11-30 @ 15:22:10
URL: http://www.plastikkirurgi-info.se/kliniker/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback