Rösta

Nu har jag varit och röstat.
Jag har gjort min plikt för landet och det hoppas jag med att ni har.
Jag var finkläd till max. Stegade in med stolta steg. Det är fint att få rösta. Att få delta.
Tack Sverige för att man räknas.


Kvällen igår var bra. Inga tårar.
Emmy och jag sjöng och vi var riktigt duktiga. Bäst på stället hehe. Eller nja, bäst var nog ändå tobbe.
Sen dansade vi så svetten rann hehe..eller isch.

Kvällen slutade med att jag låg på asfalten och denna gången av skratt. Patrik fick spelet när han skulle beskriva hur man röstar. Han måste tydligan ha varit i en helt annan värld och röstat innan. Åh om man fick rösta där säger jag bara :)

Jag kunde slutat kvällen bättre men jag är som jag är. Det blir ju mycket roligare Hilda om man strular till allt ännu mer.
Men jag är inte över dig. Du är det enda jag ser när ja blundar och när jag tittar. Alla är du.
Allt som rör mig är du. I fantasin finns du.
Jag vill vara över dig, jag har inte tid att gå omkring och tänka på nån jag inte kan få. Livet är för kort. Varför tar du så mycket av mitt korta liv.
Jag tycker så mycket om dig som person. Jag vill kunna umgås med dig utan att mitt inre skriker efter din närhet.
Var elak mot mig, var kall mot mig, ignorera mig..få mig att hata dig..men tack för att du inte gör det.


Kommentarer
Postat av: cleopethra

Håller med till fullo, det är fint att få rösta. Väldigt fint.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback