Tomt

Du är patetisk när du skrattar Hilda.
Dina ögon har slocknat.
Du tittar dött framför dig.
Varför ens försöka skratta när det ekar av falskhet.

Inombords skriker du.
Utombords ler du.
Inombords har du slocknat.

Jag vill så gärna tro er, men hur ska jag kunna det.


And I say baby, yes I feel stupid to call you, but I'm lonely
And I don't think you meant it when you said you couldn't love me
And I thought maybe if I kissed the way you do, you'd feel it too

He said I'm sorry
so sorry
I'm sorry
so sorry

He grabs my wrist
as my fingers turn into angry fists
and I wisper why can't you love me, I'll change for you
I'll play the part

He said I'm sorry
so sorry
I'm sorry
so sorry



Kommentarer
Postat av: jennie

älskar dig gumman!! finns alltid för dig om du vill prata, det vet du!!

2006-09-12 @ 17:44:14
Postat av: jennie

läste det du skrivit till mig nu, paaaarty paaaarty säger jag då ;)

2006-09-12 @ 17:45:50
Postat av: e.

Det gör så ont i mig när jag läser vad du känner! Du är värd den bästa av de bästa, låt ingen, INGEN lura i dej nåt annat. Du är en underbar, fantastisk och genomgod människa och sådana människor förtjänar allt gott. Du får inte vara så hård mot dej själv. Sluta aldrig skratta hjärtat, för jag älskar ditt skratt!! och jag älskar dej, mitt blonda lilla yrväder! Pussar i massor!

2006-09-12 @ 22:44:35
Postat av: malin

ush jag älskar och hatar den låttexten, tänkte på.. ja, längesen-saker när jag hörde den första gången. men det är ju så det är, why can't you love me I'll change for you. du är bäst men det vet du att jag tycker. godnatt, puss (ett, två tre..)

2006-09-13 @ 01:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback