älska mer


Längesen jag bloggade nu men mitt internet krånglar så jag lånar jennies.

Helgen var galet kul...kommer förhoppningsvis en blogg om den men tills dess får ni läsa jennies.

Igår var det personalfest. Det var riktigt roligt av många anledningar. tack för att du förgyllde kvällen.

Allt är så tungt ibland. Det värsta ja vet är att se vänner som inte mår bra och när det är skit. Kan aldrig riktigt må bra själv då. Det tynger mig och gör mig bara ledsen. Är nog en väldigt sydare där. Vill att alla jag tycker om ska må bra och vara glad. När alla är det så mår jag bra. Tar nog ibland över en del problem på mig och vill gärna hjälpa till att bära..kanske inte alltid är bra.
Försöker vara där för alla er men ibland så går det inte heller.

Till exempel så sa en av mina underbara vänner att hon känt sig helt lycklig idag. Det får mig att le och bli så glad...varför kan inte alla känna så jämt. Snälla sluta bråka med varandra..sluta med allt trams som är jämt...det påverkar alla andra också...snälla tänk över vad ni gör...är det verkligen värt det....tänk hur mycket ni betyder för varandra istället. släpp stoltheten.

imon är det heldag...så nu ska ja sova..skulle egentligen vilja gråta en skvätt men det finns för mycket sånt runt mig...

snälla le mer,skratta mer...njut av livet...vi lever bara en gång...inget bråk är bra...

älska mer...

ja vet att ja kanske inte alltid följt det men ja försöker bli bättre...

älskar min mamma och pappa

älskar mollan

älskar malin,emmy,josse och jennie mm




It's taken me some time to find my own way and peace of mind
But when the nights felt oh so long you made me carry on and on
You should know that every day I will help you find your way
This might be an old cliché

But I don't know what I would do if I can not be there for you
Nothing in this world could ever change

You have opened my brightest star
My guiding light I know you are there when I need you the most
I know you as I know myself even if we fight and yell
I love you,

We have walked a million miles, a hundred tears, a thousand smiles
There's been good times, there will be bad

But I don't know where I would be if you had not been there for me
Nothing in this world could ever change

i love you

Kommentarer
Postat av: Josephine

Näe inget bråk är verkligen bra och ibland blir det för mycket sånt. Som tur var är jag sällan inblandad i bråk och tjafs och jag brukar släppa saker fort och svälja stoltheten. Men det finns en fin gräns mellan att svälja stoltheten och att bli överkörd. Alla förtjänar ett förlåt ibland.
Kanske blev lite flummigt men jag tror du förstår vad jag menar...pusspuss

2007-04-19 @ 01:12:48
Postat av: mamsen o pappsen

Mamma och pappa ÄLSKAR sin vilda och underbara Hilda, men undrar ibland hur hon har det....längst därinne.........
Puss o Kram
Vi finns här för dig, om och när du vill.....

2007-04-19 @ 20:11:13
Postat av: mamsen

....men brorsorna och Busan då?

2007-04-19 @ 20:12:33
Postat av: jennie

jag älskar dig så fruktansvärt mycket också gumman!! Går ju inte att förklara knappt ;P hihi.. pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback