Glad påsk

Glad påsk till er alla.

Jag hade verkligen laddat för påsken, men istället åker jag på feber,huvudvärk och halsont.
 Var helt däckad igår. Sov hela dagen nästan. Då är det iallafall skönt att vara hemma hos mammsen och pappsen.
Idag har febern försvunnit men halsen gör desto ondare, pratar helt roligt. Huvudet värker när jag har det uppochner(och tur att ja inte har det för ofta). Min nacke gör ont med. Lite orolig. Jag tror iallafall på sömn och kuckelimuckmedicin och kanske lite av mitt favoritvin.

Nu ska ja ut o gömma påskägg...så kul.

Hoppas ni busar mycket nu i påsk och äter massa prinskorvar och ägg...det ska ja. Vet ni om att det är 68% kött i prinskorv...det är bland det bästa det kan vara...nu vet ni det..

puss på er alla..

Kommentarer
Postat av: hon med stort J

och vem var det som berättade det om korvarna?? jooo JAAAAAAAAAAAAAG :D hihi.. du som jag dansade och drack för dig igår ska du veta.. ja du vet ju hur jag hade det igår.. mohaha, sjukt kul :D pusspuss älskar dig min lilla sjukling!!!

Postat av: hon med stort J

och vem var det som berättade det om korvarna?? jooo JAAAAAAAAAAAAAG :D hihi.. du som jag dansade och drack för dig igår ska du veta.. ja du vet ju hur jag hade det igår.. mohaha, sjukt kul :D pusspuss älskar dig min lilla sjukling!!!

2007-04-08 @ 12:59:01
URL: http://sivle.blogg.se
Postat av: vickan

det betyder mycket och nånstans måste man ju börja! det värmer ska du veta! påsken har varit perfekt, nu är det bara jobb som återstår tyvärr. hoppas du haft det bra också. ajdå, att du aldrig får vara frisk. tråkigt! krya på dig och ta hand om dig. kram

2007-04-08 @ 17:10:39
Postat av: fyllots syster

Jag hoppas det inte är nåt feber, halsont eller huvudet upponer till helgen för då blir det åka av. Jag ska satsa på att krypa hem!
Ska bli kul att se dig Marulken!

2007-04-11 @ 21:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback