Helgen...

Bättre sent än aldrig. Här kommer helgens lista

Helgens roligaste:
Hela helgen alltså- Allt var dunderkul hela tiden. Det var längesen jag skrattade så mycket.
Helgens vurpa: Ja alltså min och jennies cykelvurpa var något riktigt speciellt alltså. Dock väldigt roligt men aj.
Helgens besvikelse: Att mina ballerinaskor skavde(dagens i-landsproblem)
Helgens vinst: SM-GULD SM-GULD SM-GULD SM-GULD SM- GULD TILL MODOOOOOOO
Helgens dummaste:
Helgens vackraste: Jag såklart. Nej det var nog att få se malins leende. Det är ju inte lika ofta längre när vi bor så långt ifrån varandra.
Helgens alko: hmmm. Tycker inte om att sätta mig på det alltså men jag har nog inget val och ja jennie du blev också det denna gången
Helgens godaste: kycklingsalladen, röda vinet, tacosen , cidern...hmm ja det var mycket gott alltså
Helgens tråkigaste: Att vissa bråkade
Helgens jobbigaste: Killen på örjans kebab
Helgens låt: Ronny och ragge med rara söta anna
Helgens längtan: Jag längtade nog inte efter nåt. Allt var perfekt. (emmy kunde ju dock gjort pricken över i:t, men fick ringa istället)
Helgens mysigaste: söndagens bakishäng i min trädgård
Lördagens citat 1: Susanna på Kebaben :Du kan sätta dig vid de andra borden längs väggen! Konsiga mannen: Eh nej!
Lördagens citat 2: hjääälp hjäälp (mycket ynkligt)
Söndagens citat 1: Läs jennies blogg
Söndagens citat 2: Läs jennies blogg
Helgens sms: MODO MODO MODO (till en som inte uppskattade det)
Helgens minne: Det som är starkast är ju helt klart vurpan
Helgens telefonsamtal: När jag ringde till pappa och bara skrek en kvart över SM- guldet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback