hopp

hoppet är det sista som lämnar människan har jag hört...

Kommentarer
Postat av: Jennie

du, det där om att förstöra kvällen.. skulle inte tro det va! Du förstörde verkligen inte min kväll, jag hade kalaskul och jag förstår att du blev ledsen gumman! Och det är ingenting att tacka för för jag finns hos dig alltid, det ska du veta! Spelar ingen roll när var eller hur, jag finns alltid där! Finns inget värre än att se dig ledsen och då måste man finnas för dig så jag kan trösta dig! Och det kommer jag alltid göra! Nu väntar jag bara på att all skit ska komma bort från våra liv så vi kan skutta, hoppa, skrika, sjunga, dansa, skratta, och göra sånt som absolut inte har några tårar i sig! Men vi väntar ut den tiden, för den kommer komma, det lovar jag både dig och mig själv! Det kommer bli bra!! Älskar dig gumman! Tack för att du finns i mitt liv! Jag vet inte vad jag skulle göra annars!! Tack för att du finns!!! Puss

Postat av: Anonym

& vad mennar du mä dt? :/

2007-04-23 @ 15:48:03
Postat av: litennnn'

& vad mennar du mä dt? :/

2007-04-23 @ 15:48:19
Postat av: Sänna

Hallå Hilda... Skojigt att ha hittat din blogg här. Kommer du ihåg mig? Allt bra i Kalmar?
// Sanna

2007-04-23 @ 15:57:59
URL: http://similou.webbogg.se
Postat av: malin

dum spiro spero ju. älskar dig.

2007-04-23 @ 22:57:12
URL: http://misswaern.blogg.se
Postat av: Sänna

Hallå. Jodå allt är bara bra här, själv då? Ja, nu förtiden så bor jag i Halmstad och skall bli Miljö-& hälsoskyddsinspektör =)Allt bra i Kalmar annars? kram!

2007-04-24 @ 19:00:11
URL: http://similou.webbogg.se
Postat av: Anonym

Ditt liv har inte ens börjat ännu, så hoppet har inte lämnat dig. Även fast det känns så ibland så finns det alltid där inne någonstanns och hoppet segrar alltid!

Kramar!

2007-04-24 @ 21:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback