lite rolig info

Ditt namn: Hilda 
Längd: 163 cm ..tror jag
Spelar du något instrument: nej men vill gärna spela piano
Vem är snyggast: Den som är det men inte vet det
Vem vet mest om dig: Skulle gärna vilja säga mig men det är nog vännerna
Vad vill du ha just nu: massa saker, en pool, en bartender, en städerska mm.
Vilka sjukdomar har du: ja de flesta...har ju inget immunförsvar.
Fobier: fötter, spindlar, nyttiga slemmiga saker (typ champinjoner)

Känner du en snygg kille: klart jag gör, och inte bara en
Har du körkort: japp, dock inte den mest stabila föraren
Åsikt om jultomten: det är något som måste komma varje julafton, annars är det inte jul
Vill du gifta dig: japp..stort pampigt och på vintern (hela planen klar, fast hmm tror det fattas nåt)
Tycker du att du är attraktiv: det beror på vilket tillstånd jag är i
Din hårfärg och frisyr: blond och långt hår som borde skötas bättre
Skolväska just nu: min stora bruna väska som inte har nån botten
Har du glasögon: nja solbrillor men inga andra
Hur ser din plånbok ut: skitstor svart med alla klubkort som finns
Favorittv-program: top model, prison break, cityakuten, vänner..ja massa mer, tycker helt enkelt om tv.
Vad köpte du senast: solbrillor på indiska
Hur svarar du i telefon hemma : Haj haj (nej det gör ja inte men ja borde)
Vem kramade du senast: Tror han kallas nille
Vem sov du hos senast: Jennie såklart, gör även ikväll haha

Stjärntecken: Våg (envis och velig)
Ögonfärg: blå (svarta när ja är arg)
Kall favoritdricka: vatten
Varm favoritdricka: nyponsoppa
Alkoholhaltig favoritdricka: RÖD VIN
Säger ofta: typ(lite fjortis)
Saknar du någon: alltid min hund och min familj och vänner som inte bor här
Du fikade senast: idag över en kopp kaffe med pelle (händer alldeles för sällan)
Senast sedda film: tyvärr har ja guldfiskminne så ja har ingen aning
Hur känner du dig nu: mätt, belåten (modo leder), speedad av kaffet
Kan du laga mat: klart jag kan, men är bättre på att baka
Vad pluggar du: om rasismens historia för tillfället, men annars till lärare
Vad tycker du om fötter:  usch usch usch
Är du smart: ja är smartare än va de flesta tror men ja döljer det bra
Snarkar du: nej...tyst som en mus
Är du aktiv i skolan: ja om man får lärare irriterade över att man ifrågasätter så mycket så är man väl aktiv.
Lesbisk: nej verkligen inte...säger bara killar killar killar haha
När och varför grät du senast: Det var hemma över extreme home makeover...haha

Här var lite onödig fakta....nu utmanar jag malin och emmy att göra samma sak...är ju så kul med listor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback