onsdag

back in kalmar igen

På onsdagen hann jag med hur mycket som helst.
Tränade min små och allt möjligt roligt, pluggade mycket,kollade i second hand butiker och fick se Emmys och deras nya lgh..huuuuur fin som helst..kände mig så hemma där så....fick mms på hur det såg ut med gardiner idag..skitsnyggt. Där ska vi nog kunna göra mycket kul. Är riktigt avis på tvättmaskinen alltså.

Idag har jag druckit kaffe mes pelle..så kul att träffa honom igen. Var riktigt längesen alltså. Hade helt fruktansvärt mycket att prata om alltså.


Får inte glömma att det var hockey idag..säger bara:

MODO MODO MODO MODO MODO MODO MODO MODO MODO

riktigt nervöst idag men modo vann igen..så jäkla skönt....på lördag vinner vi skiten..eller hur !!!

tittade med josse som skämde bort mig med kanätasaker ..så söt...sen kom jennie en sväng med o...så nöjd att han kollade...och då helt plöstsligt är han helt engagerad...undrar om han inte mörkar annars..tror allt han tittar i smyg.

Orkar inte blogga så mycket..hoppas malin kommer imon

Känner mig pigg och frisk som en nötkärna för de som undrar men det blev ingen träning denna veckan heller suck..måste ta det lugnt trots att ja känner mig frisk...

nu ska ja skeda upp jennie...sov så gott alla...

ps tack älskade jennie för bloggen..kanonfin..i löööv

Kommentarer
Postat av: hyresvärden

det är så lite så, du vet att jag älskar det ;P nu är det bara petras och emmys som ska göras finare också! och min egen då förstårs.. men kommer aldrig bli lika nöjd med min.. haha.. ses i sängen bejbi.. puss

Postat av: Anna Jonsson

Det kan man aldrig veta.

Postat av: Mjölkälskaren

Jag ska göra mitt yttersta för att hålla mig frisk nu, ska bara bli kvitt förkylningen med;) Haha
Nanna goast! Puss puss hjärtat!

2007-04-19 @ 00:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback