så fort

ja nu var det ett tag sen jag skrev.
Internetet krånglar ju men nu är jag hemma och skriver.
Denna veckan har så mycket hänt. Mitt humör har gått från att vara i botten till att bli helt okej.
Måndagskvällen var nog botten av botten.
Jobbade men allt gick fel, sedan sa vissa upp bekantskapen och ja det var mycket skit.
På onsdagen var det klassfest. Det var faktiskt dunderkul. Trodde verkligen inte innan att ja skulle få kul men där hade ja fel. Visst kände ja att ja var lite lättretlig och jennie fick ta lite skit..men det vet ja att hon klarar och det är skönt.
Torsdagen blev det mys med henke o jennie...fast hmm...kändes nästan som ja var själv ändå haha. Slöisar.
Fredagen var riktigt bra alltså...eller hmm..vissa svackor var det ju men antar att det blir triangeldrama under dessa förhållanden. Jobbigt bara att se dig också må dåligt, det blir ju bara värre när ja försöker hjälpa med.
Efter lite jobbiga saker så blev allt bra..eller hmm mycket bra. Galet var det och väldigt kul och mysigt.
Lördagen var riktigt tung först. Trött och sedan jobba när det är lönehelg. Tur att det var roliga människor som jobbade. Hade jag inte haft johanna där hade det blivit tungt. Vi fick pigga upp varandra.
Kvällen bestod av mys med morbror och familj. riktigt fint de börjar få det alltså.
Jag trivs där. Åt årets första grillade mat. Mums mums. Blev fruktansvärt mätt.

Eh sen är ja nog tyst om lite detaljer känner jag...det är bara så konstigt att allt kan vända så fort. Allt känns helt okej nu iallafall. Mina tankar är på många nu haha..men men...den som lever får se.

Sorry jennie för smeknamnet i helgen men ja kunde inte låta bli tihi. Det var med kärlek iallafall.

Nu är josse iväg med..lite tråkigt fast kul för henne...hoppas hon har det underbart.

Suck ja vill att malin ska komma hem..har så mycket att snacka om tihi..

Känns skönt att det är lugnt mellan dig o mig nu...det är på tiden..nu drar vi streck över det och ser framåt.
Nej nu ska ja nog sova lite...eller sätta mig i det fina vädret.

ps. ibland är man glad för att man har en inbyggd väckarklocka som funkar ds.



Kommentarer
Postat av: jennie

haha det är ingen fara för något gumman, var nog värd lite skit där i onsdags och smeknamnet i fredags var ju bara kul! tar inte illa upp, det vet du! usch nu är jag hemma, saknar dig dunder mycket! hoppas du har det bra hemma!! pusspuss älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback