Skärtorsdag

Nej ja har inte varit nån påskakärring idag. Såg däremot fyra stycken när jag cyklade hem. Så söta.

Idag har dagen varit rolig halva och lite jobbig sedan. Idag har jag träffat sannas tvilling lina. Helt fantastisk tjej. Sanna och hon skrattar precis likadant och när de gjorde det kunde jag inte sluta skratta. Lät ju så underbart alltså.

Vi gick på stan och bara hade fantastiskt roligt. Sheron jobbade med så vi hälsade på där. Första dagen idag och hon såg så duktig ut.

Solen strålade och vädret var fantastiskt. Skulle kunnat sitta ute hela dagen. Men nej jag jobbade duktigt några timmar istället.

Han med stort H kom och ville krama mig..lite patetiskt men men..det är la okej nu..hoppas han lärde sig en läxa iallafall.

Fick helt fruktansvärt ont i ryggen och ont i huvudet på jobbet. Det var så skönt att komma hem och ta lite tabletter. 

Ringde till läkaren idag innan..eller nja läkaren o läkaren..man får ju prata med en syster...har fått tid om en o en halv vecka på grund av att ja inte kan andas ordentligt utan medicinen. Suck...så himla jobbigt. Varför kan man aldrig få vara helt frisk. Alltid är det nåt som krånglar.

Jag har nu diskat en stort berg. Så fantastiskt skönt. Städat lägenheten och bytt lakan. Mysigt mysigt..det är ju roligare att komma hem till ett städat hem.

Imon blir det tåget tidigt...värsta supertåget tydligen för det går jättesnabbt.

Nu ska jag packa. Glad påsk på er om ja inte bloggar innan.

Släpp dom..de är inte värda att lägga så mycket energi på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback