Tisdag

Idag var det seminarium. Mycket roligt och tänkvärd. fick även höra en riktigt rolig låt. Altlså blev nästan lite rädd över att ja är nog ganska mycket svensson. Det är iallafall alltid lika roligt på våra seminarium med vår studiegrupp.

Sedan blev det att äta min ost och skinksallad jag hade med mig. Riktigt gott alltså. Blir nog något liknande imon alltså.
Sedan blev det några timmar jobb. Inte lika upprörd som igår på jobbet,  men nu har jag fått en ursäkt och lappen ska ner. Det var på tiden. Så gör man helt enkelt inte. Tyvärr så var det fel person att ge sig på. Tur att man har sådana underbara arbetskamarater som står bakom en. Sådan fantastisk känsla att veta att man är så omtyckt.

Efter det blev en färd hemåt och sedan åt jag ägg och smoothi.mums.

Jennie kom sedan förbi och vi gick en långrunda. så skönt. Alltid roligt att ut o gå och snacka lite skit.

Vi hälsade sedan på hos sara och träffade där söta sherson och gulliga sanna. Sedan fanns det en hilda där o en från värnamo. Världen är liten. så coolt.

Sedan hade jag sällskap hem av josse haha.

Imorgon blir det föreläsning och redigering. Modevisning för emmy på kvällen. Hon kommer säkert vara bäst tihi.

Så glad jag ändå är. Älskar att spela lotta lite. Jag kan visst...i smyg.

Du,tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback