nollning skola och friidrotts- VM

Ja här är det fullt upp.

Hinner ju inte med nåt annat just nu än de tre sakerna i rubriken.

I måndags var det dags för de nya eleverna att börja högskolan. Vi har ett litet mysigt gäng. Hade en riktigt rolig första dag. Det blev dock väldigt lugnt för mig. Jag körde "jag har aldrig " med vatten haha.

På tisdag började skolan. Riktigt kul att komma igång.Vi är 39 st i klassen så det är väldigt många och ala är vääldigt gamla. Det är två killar o tre flamsiga tjejer. Jag jennie och emma haha. Det som är lite spännande med klassen är att det är lärare i klassen. Jag har två i min studiegrupp som gick ut lärarutbildning 75 och 78. Då var jag inte ens född haha.
Det är dock roligt att ha de i min studeigrupp. Man har helt olika erfarenhet och jag tänker suga åt mig all kunskap de har.

Tisdagen bestod av trubadurkväll. Helt nykter men det såg nog inte ut så haha. Jag dansade loss framför scenen att en spiikare kom fram och sa att vi var för vilda o att vi inte komma orka hela kvällen men oj vad fel han hade. Jag och josse körde totalt slut på oss själva med en twist men oj vad kul det var.

Idag är det gardenparty, Har aldrig gått på ett helt sådant. Jag gick aldrig under min nollning. Så detta ska bli dunderkul.


Har tittat på friidrotten idag med, grät lite när susanna grät. Tyckte så synd om henne. Hon förtjänade en medalj.

Tyckte också synd om stefan holm och vad hände med lilla linus. Tyckte synd om han med.

Kul att det gick så bra för wissman. Han imponerar stor hehe. go wissman go wissman.

Nej nu ska jag duscha. Ha en underbar kväll. Det ska jag.

Kommentarer
Postat av: emmis

Flum flum! =) Du e underbar!

2007-08-29 @ 20:48:41
Postat av: mamsen

"....och jag tänker suga åt mig all kunskap de har."
Helt rätt inställning, gumman.
"Tyckte synd om han med."
Om honom! (hm, blivande svenskläraren!)

2007-08-30 @ 09:36:03
Postat av: mamsen

Har läst fler bloggar och ser till min glädje att fler har upptäckt att man kan släppa loss och ha vansinnigt kul utan alkohol!
Ni kanske kan starta en ny trend....

2007-08-30 @ 09:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback