Burn

nej burn i detta sammahanget menas inte brinna.
Det menas en väldigt mysig kille vid namn jonathan som är min vän.

Han kom till kalmar med alla nya studenter i höst.
Jag tänkte hmm söt kille det där.

Klasskvällen pratade vi första gången. Då var det sjukt mycket flum med jennie och mig.
Efter det var ringde vi och bjöd med honom på bio och han hängde på...då tänkte ja att det var allt en modig kille som vågade gå på bio med oss, Jag var mest glad att han hittade till stationen för det lät som om han knappt visste var den låg.
Inte lätt för nya studenter.

Efter det var vi järngänget. Lisa jonte jag jennie o gustav. Hittade på massa roliga saker varje dag.
Efter ett tag kom amor på besök och sköt en pil på jonte och lisa.

När skolan sedan drog igång på allvar hängde vi ibland i gettot. Varför placerar man sig där för ? ;)
Tur att ha flickvän i stan säger ja bara.

Nu för tiden så hinner vi inte ses lika ofta men ja tycker fortfarande lika mycket om min söta lilla vän.

Han är en kille som har något som många andra killar inte har.
Hmm vet inte om omtänsksam är rätt ord men han bryr sig på ett sätt som inte de flesta andra killar gör.

ha två citat av honom som ja inte kommer glömma haha.

*men hilda du ser inte heller ut att må så bra?! (ja var bara osminkad)

*men det är det enda intrycket jag har av dig. (inget bra intryck vill jag lova)

haha

Vi hoppas på mer galna stunder burn.

image281

Kommentarer
Postat av: jennie

guuuud vilken söt bild :D vår lilla burn!! me like burn toooo :D

Postat av: Natta

hehe kul att du hittade tillbaka :D ligger ofta på blgogtoppen men har ju ändrat namn sen efter den stora bloggpausen i somras så du kanske inte kände igen det ;P ha en fortsatt fin kväll!

2007-12-19 @ 22:55:01
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback