Kalmar

image248


Ja nu är jag hemma i min lägenhet igen. Har tänt massa ljus för att försöka få det lite mysigt.
Sitter just nu och tittar på alpint. Anja ska nu åka snart.
Känns konstigt att vara tillbaka. Nu har man varit i sthlm några dagar och vant sig liksom.
Missade min busshållsplats för jag har vant mig att de stannar varje hållplats haha.

Skulle kunna åka tillbaka till stockholm när som helst.
Det är ju inte ens dyrt. Det kostar ungefär som att åka hem och då är det dubbelt så långt till stockholm.

Blev lite tomt nu men ja gissar att ja får lite sällskap en tid framåt haha.
Dumbo back in buisness.

Imorgon ska ja träna mina små och sedan träffa emmy och spana in nya lyan tihi. Så nyfiken. Ska hitta till den med haha.

Ska inte glömma parlamentet idag. Måste komma ihåg det.

Ska skriva en sthlmsblogg nån dag..men det får bli en annan dag.

Kommentarer
Postat av: dumbo

dumbo och kombo är tillbaka, i love it!! and i love you darling!! sååå mycket


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback