Lucia

Ja idag är det lucia.
Jag har tittat på lite olika luciatåg på de olika tvkanalerna.
Just nu tittar ja på det som var på morgonen. Riktigt mysigt.
Jag är ju dock lite gammeldags och tycker inte om när de gör om vissa sånger.


image275

Idag har jag hunnit med hur mycket som helst.
Alla julklappar är färdiga och vad ja ska ha på mig julafton..tack katta.
Sedan har jag skrivit ut massa på bibblan och lånat fler böcker.
Har skickat tillbaka den trasiga boxen och pantat flaskor och även dammat och städat här hemma.

Nu ska jag iväg på träning och sedan blir det styrelsemöte och sedan blir det mys med lisa och kanske cilla.

Ha en mysig kväll.

Kommentarer
Postat av: mamsen

A A A A....inte kopiera andras eller stjäla från Internet!!!!
Dammat och städat...det du! Julfint nu då?
puss

2007-12-13 @ 19:25:11
Postat av: Petra

Vad fin din blogg har blivit nu, bra jobbat tjejen!
Själv är jag ju helt inkompetent vad gäller allt med datorer så syster har gjort om min, har du sett?

puss o kram på dig lillstumpa

Postat av: jennie

hahahaha tro inte att det är hilda som gjort om sin egen blogg, hon anlitar också mig petra ;)

2007-12-14 @ 22:34:29
URL: http://sivle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback