hostig och trött

trött och hostig. Igår hostade jag och hostade. Lagom kul. Det är väl tur att man är van vid hosta och att jag har medicin för det. Igår var det bara att proppa i sig morfinmedicinen innan man skulle sova. Skönt jag sov alltså. Bra grej den där flaskan.

Idag är hostan bättre..lite iallafall.

Har haft skola idag med en föreläsningen som var riktigt tråkig. Hallå kom igen nu va. Jag skulle skämmas om jag stod där framme och var så tråkig.
Jag och Isac och josse hade väldigt roligt iallafall. Tur att man satt bra hehe.
På fikat facewarpade vi. Så jäkla roligt. Då inser man plötsligt hur snygg man är haha.

Efter skolan hämtade vi en lurvis nalle. Ja i ungefär size av en björn med. Han är så söt och snäll. Lite jobbigt att hålla honom när det bara är is att gå på.

Nu har vi plugget hur mycket som helst och är FÄRDIGA. Så skönt. Allt är inlämnat så nu är det bara att hugga tänderna i nästa grej. Ska bli riktigt roligt att arbeta med Maria Monetssori. Tur att man har så mycket förkunskaper.

Nu ska jag och Jennie åka iväg. Vi ska ta med lite fika och överasska tror vi. Hmm det är ju trots allt semledagen.

Usch nu är allt väldigt snurrigt,bökigt och förvirrat, men det måste ju gå och lösa. Allt kan ju inte hänga på mig. Nån gång får de faktiskt klara sig även om ja vet hur betydelsefull jag är haha.

Igår var det film här. usch vad äcklig den är. Nej isac jag ska inte gå på motorsågsmässa haha.
Jennie fick ha en kudde i munnen för att inte grannarna skulle tro att vi höll på att dö eller nåt.

Nej nu måste vi rusa om vi ska hinna med bussen. Ha en underbar

Ska lämna yrvädret först bara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte bra med hosta nu igen!!
Var nu rädd om dig så det inte blir långvarigt.
Hmm, ursäkta en "fröken"...... men hur stavar du överraska?
Kul att ni ska börja med Maria Montessori. Det måste ju bli lite nostagitripp och en massa kunskap att delge andra, för din del.

Kram o Puss
M

2007-02-20 @ 19:42:10
Postat av: mamsen

Öhum, hoppsan...man ska inte kasta sten i glashus. Nostalgitripp med l ska det vara.
Natti

2007-02-21 @ 00:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback